Beginning of an Ending

Follow | Dashboard


Hey ,welcome to my blog . i'm LOLA . i am just nine teen and don't like act what normal teens girl do . Thanks for reading ★

Entry | About | Board | Credit


Tuesday 9 April 2013, 10:10 ϟ 0 Babbling
Assalamuailakum .

Holla  . . series dah lama gila tak berblogging . Bukan malas tapi lebih kepada takde idea . Hehe . Senanya sekarang aku dah Boring gila sebab memanjang Onlinee . Then baru habis tengok ABPH yang meriah dengan Beckup Singer . Macam first time ada . Meh scrool aktivit aku dari awal tahun 2013 . Macam Retiss pulak . Ecehhh !


Awal bulan Januari 
 Takde tarikh penting yang aku perlu ingat . Takde azam walaupun semua orang pasang azam masing masing . Aku nie takde pendirian sikit . Hehe . Tapi bukan semua benda aku ikut orang okayhh .

Pertengahan bulan Januari
 Aku dah start pening pening . Nak buad pilihan kononya . Nak masuk U mana ? Pilih kos apa ? Aku nie          
 takde cita cita  . Tak tau nak kemana . Stam ura ura nak keluar .  Kata akhir bulan nie . Tak  tawu lahhh .

Akhir Bulan Tiga 
Now , situation dekat Maahad Johor . Really ramai gila time tuh .Berpeluh peluh , berebut rebut nak amik result . Tak sabar kononya . Memang berdebar tapi hilang bila jumpa kawan kawan aku . Seriesss ! Then aku dah agak aku dapat JAYYID sebab belajar main main . Hehe . Belajar tak kenang mak bapak . Woot woot . Tapi memang bersyukur " say ALHAMDULLILAH " sebab tak Rasiff sebab after periksa tuh adelah sometink rasa macam  Gagal . Paling penting aku tak jijih jijih air mata lahhhh .

Awal bulan Februari
Dah start busy dengan amik lesen sebab nak cover yang dulu dulu . Time school holiday hari aku susah sikit nak belajar sebab bagi laluan dekat budak budak sekolah . Kecewa lahh jugak sikit sikit . Nevermind ~

Akhir bulan Februari
Nak tangguh tangguh tak boleh jugak . Login Upu . Isik sampai pening pening . Seriess ! . Berejam rejam bukak baru Send . Yelah , orang kata penentu masa depan .  Tawakkal jelahh .

Awal bulan Mac .
Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Tiga . Aku time macam macam nie dah start gabra sikit . Yelah test JPJ kann . Hehe . Aku amik dua dua tapi bila test aku amik asing asing . Yelah , takut kalau aku satu failed takut yang kedua  dah tak boleh buad . Firstly , aku amik motor sebab macam yakin sikit .  Seriess , takut sebab dah nampak macam gaya result nya . Then , Alhamdullilah  aku boleh buad . Lulusss . Woot wott .

Pertengahan bulan Mac .
Okayh , hari tuuuh aku dah sorak sorak sebab lulus . Now , aku nak test Jpj kereta pulak . Aku takde insting time hari tuuh . Tapi , memang macam tak yakin jugak lahh . Firstly , aku test bukit semua semua lahh . Ingat tak pass , then buad lah sampai tiga penjuru . Turun kereta Cikgu kata lulus . Hehe . Suka suka =D
Dalam area pukul 10 aku dah start nak test dekat jalan . Cecuakk gilesss .  Bawak punya bawak pakcik tuh suruh berhenti tepi jalan . That meansss ? Aku FAILEDD . Time tuh boleh gelak gelak lagi tapi bila sampai rumah jee aku dah start Ferustt Gila  . Rasa macam apa dah . Aku tak pernah rasa Failed macam tuuh . Seriess . Macam ade sumpa sumpa jugak hari tuh . ( akal tak sihat ) Hehe . Takpelah , Allah nak suruh aku Doa lagi tuhh . Ecehhh !

Akhir bulan mac 
 Takde benda nak cerita . Just aku nak cakap aku dah dapat Lesen P . Hehe . Thats meanss aku lulus time   test ulangan tuuh . Sorak sorakk . Lepas jee test , aku teruss pergi Bp mall . Suhailah treat aku macam macam . Aku mintak Pizza dia bagi . Yang lain aku tak mintak tapi dia bagi aku jugak . Heheh . Lagi Sukaa .

Awal bulan Empat 
Masih meanggur dan takde kerja . Lepas tuhh ade Borang Taj  . Khatty yang promot . Aku dah isik . Sampai sini  jelah pasal borg tuh . Aku malas nak cita  sebab aku macam sakit hati sikit . Woot woot . Okayh , aku nak share sikit picture picture yang adee .


Aku sayang Dia

                                                       
Aku sayang mereka


Aku sayang mereka berdua  

                                                                             
Aku sayang dia 

Okayh . dah tak boleh Updatee . Belum masuk bulan Lima lagi . Hehe . First time macam karangan . Panjang Koddd . Dulu aku nganjing orang sekarang aku pulak . Takpe takpee . Assalamualaikum
Publiseddd !





Older post / Newer post