Beginning of an Ending

Follow | Dashboard


Hey ,welcome to my blog . i'm LOLA . i am just nine teen and don't like act what normal teens girl do . Thanks for reading ★

Entry | About | Board | Credit


Thursday 18 April 2013, 10:16 ϟ 0 Babbling
Assalamualaikum . .

Te ne nett  ne nettt . ( Bunyi Piano ) Hey . hey . Tengok tajuk entry aku macam nak mati jee esok . Hahaha . Macam kerek pun ade jugak . First time aku update dalam mase terdekt . Biasa, aku akan update lepas aku berbulan bulan share sometink . Ecehh , share ? Macam ramai jee baca cerita aku . Hehe . Takpee , nevermind .

 
Life is beautiful right ?


Sejak aku meanggangur nie , aku macam takde kerja bila ngadap laptop . Facebook bosan  , bila aku bukak just nak tengok sapa onlinee jee . Sad lifee kann =( . Twitter kalau ade idea aku nyanyah ahh . Biasa , aku dok Retweet jee . Hehe . Then , aku beralih lah bukak Blog . Bukan untuk menaip tapi lebih kepada membaca . Ecehhhh !

Aku paling suka baca Blog Irrien Nadia Marcello tuuh . Maybe sebab dia kawen muda kodd . Biasa , kalau aku baca aku macam rasa nak kawen tang tuu jugak .  Hehe . Tapi , kalau nak kawen pun macam ada calon jee . * start merapu * . Aku siap suruh Cheah doakan aku cepat kawenn lagi . Hoyeayhh , Hoyeayhhhh . Time , time aku baca tuhlah aku dok Copy paste Link dekat sapa sapa online tang tuu jugak . Biasa aku suruh Sue  baca jelah . Cara Paksa lagi aku pakai  sebab biasa dia selalu tipu aku . Hew hew .  Tapi , semalam aku suruh Cheah dengan Dijah baca sekali . 

Tengah scrol scroll nie , Cheah suruh carik blog Eijat Abd . Eijat Abd ? Who 's that ? ahahaha . Seriusss , aku memang tak kenal . Pelakon kahhh ? then aku guna kuasa di hujung jariku yang runcing nie searching dekat Google .  Then , aku jumpa satu link blog . Cepat cepat aku click .Thissss ! eijatabdullah.blogspot.com  . Lepas tuh aku mula membaca . Cewahhh ! . Baca , baca , baca sampai aku tak sedar lebih dua jam aku baca . Hebat kann ? 


Blog dia karangan gila . Gambar pun sikit sikit jee tapi aku boleh baca sampai sakit sakit tengkuk tahu . Biasa , aku baca satu entry dah terus pangkah sebab tak menarik langsung . Aku ada baca , nak tarik orang baca blog kita kena letak gambar sebab biar orang tak bosan bila baca . Tapi , dia nie takk . Takde gambar pun aku dengan Cool nya baca sampai pagi . Hew hew . Thats meanss bukan aku cakap aku admired dia okayh .

Life dia buad aku tertarik . Life dia tak macam Life akuu . Life dia lain macam lahh . Life dia macam tak bosan . Bukan nak cakap Life aku nie bosann . Adelahh part part nya lahh . Part paling aku suka baca time dia cerita pasal Siblings dia kodd . Ohoho . Sweet gilassss . Maybe sebab dia ade adik . Aku takde adik . Semua dah Tua bangka pulak tuuh . Aku yang Bongsu nie punn Tua kodd dahh . Bila aku baca sampai aku terfikir , dia nie Reka reka ke ? Aku pun tak tau kenapa aku pikir macam tuuuh . Tapi , mustahil dia nak Reka sebab cerita dia memang Real bukan untuk ditipu . Thumbs up sikitt .  Then aku tak pernah dengar cerita dari member member aku Life macam dia . Kalau adee hari hari aku stay up dengar kawan aku bercelotehh . Hehe . Lagi satu part yang aku suka baca dia suka Flash back balik cerita dia kecik kecik . Kalau aku takdenya lahh . Haram jadah aku ingat . Serriess satu benda aku tak ingat . Zerrooo !

                                                         
Life is too short
   
Life aku pulak macam orang biasa . Macam Life orang Johor . Apa kait mengait ? . Hari hari Rutin yang sama . Sampai aku ingat nak buad kerja nie kena buad pukul berapa bla n blaaa  . Macam dah set masa gituu . Tak payah buad jadual . Dah ade dalam otak nie haa . Tapi , sebagai manusia aku bersyukur dengan Life aku sekarang . Takde lah kena lempang ke , Rotan ke hidup tak tentu arah ke Life yang duduk bawah jambatan ke and apa apa dengan sewaktu nya lahh . Hew heww . Tak kisah ahh , yang penting jadik diri sendiri  takyah ikut ikut orang .

                                                           

So , nak rasa apa aku rasa pergi Google searching Blog dia . Cheah cakap dia pun rasa sama dengan akuu . Tapi , Sue cakap dia tak minat . Dia bace pun sikit jee . Itupun aku suruh , kalau tak takdenya lahhh . Aku begging nie pergi baca yee kalau nak rasa Experience aku niee . Hehehe . Kalauu tak ,aku jee syok sendiri suka baca . * kesat air mata * . Okayh . okayh . dah lahh dah lahh . Byeeee

Publisheddd .










Older post / Newer post