Beginning of an Ending

Follow | Dashboard


Hey ,welcome to my blog . i'm LOLA . i am just nine teen and don't like act what normal teens girl do . Thanks for reading ★

Entry | About | Board | Credit


Monday 6 May 2013, 10:03 ϟ 0 Babbling
Assalamualikum . .

Hallo , hello , hallu . Kepochi kepochi hari nie sebab todayy  5 mei . Dekat TV , Twitter , Facebook semua dibanjiri politik . Yelah Pru 13 sedang berlangsung dengan rancaknyaa . Aku tau sikkt sikit jee pasal politik  sebab kalau bahas benda takkan pernah habis . Iyee dak ? Kita tengok jelah sapa yanng merintah Mesia  nanti . Lupekan pasal politik , come back to the main point . ehehe .

Boleh katakan setiap hari aku Google pasal blog blog orang . Baca pasal life diorang tak punn view barang barang diorang guna . Satu produk yang aku view dekat  Blog Femes  nie . Aku nie jenis cepat terpengaruh bila bukak blog blog orang nie  . Aku view satu Foundation dekat blog Irrien nie . Dia ada jual tapi aku tak beli puun dengan dia . Aku baca semua pasal Foundation Naturactor tuuh sebab nak tau best ke tidak , ada efek ke kat muka kita nie   , harga , sesemua lahh .

Fikir punya fikir decide jugak nak beli sebab best kodd kesanya kat muka . Lepas tu bodek mak aku mintak benda nie then mak cakap tak payah sebab dia ada Naturactor nie tapi tak penah pakai . Pakai beli jee . Mak aku cakap kesian tengok orang yang jual tuu . Nice gila mak akuu . Seriess , Naturactor nie Femess dikalangan mekap artist sebab dia tahan lama .

                                                             
Naturactor Foundation

Muka aku jenis yang sensitif sikit . Calit sikit lahh Safi ke , Olay ke , Alaisyah ke komfemm muka aku jerawat esok pagi . Sampai aku letak losyen Johson Baby dekat muka before tidur . Petua sapa entah aku ikut . Jadah dia letak Losyenn kekonon nak macam Baby putih mulus . Aku nak share effect lepas aku guna sebulann .

Kelebihan Naturactor nie :
  
Muka putih then dia dapat tutup cela kat muka macam bekas jerawat dengan parut.
* Tak tutup liang pori so muka kita boleh bernafass bebass gituu .
* Muka tak rasa berat . Macam rasa pakai bedak biasa jee . Ringann
* Tahan lama ( Tapi part hidung cepat cair sikit sebab cepat berminyak kann )
*  Nanti orang tanye " Eh , kau pakai hapa ahh ? Bersih gila muka kauu  . " ahahaha .

Muka aku yang sensitif nie pun boleh guna hari hari . Dia takde kesan sangat sebab guna  bahan Bunga Sakura nak buad Naturactor nie . Harga dia berbaloi lah jugak sebab dia tahan setahun walaupun kita hari hari guna . Kebanyakan bloggers dia jual area RM 35 - RM 55 . Harga mahal sikit made in Jepun . Kalau China murahh sikit . Tapi China punya  ada banyak yang ciplak. So kena pandai pilih laah . Be aware okayhh sebab kadang ada somewhere tempat ada jual yang Tiruan . Be carefull =) . Before tuuh nak cakap kami penguna tegar Sanie with Lela . ehehe . Okayhh  ,dahh Publishedd .

Thanks For Readings .



Older post / Newer post