Beginning of an Ending

Follow | Dashboard


Hey ,welcome to my blog . i'm LOLA . i am just nine teen and don't like act what normal teens girl do . Thanks for reading ★

Entry | About | Board | Credit


Friday 21 June 2013, 09:06 ϟ 0 Babbling
Assalamuailakumm .
 

Aku , aku , tak tahu nak start macam mana .  Ucapan pendahuluan kahh ? Pantun kahh ? Gelak ketawa kahh ? Lupakan jelahh . Hehe . Dulu iye iye jee aku macam rajin tukar nie tukar tuu last last takde entry punn . Aku rajin pun sebab aku boleh tahan lahh tak tau nak buad apa kann ? Life aku tengah Bosankk niee .
 
Masuk tajuk entry . I need Gps  ? Macam reti noo kau nak update pasal Gps nieee . Haha . whatever lahhh . Firstlyy , aku nak cakap dulu aku tak rasa pun Gps niee penting tauu . yang aku tahu naik kereta lepas tuu Tidur . Naik kereta lepas tuu Tidur tup tup dah sampai . Yelahh , dulu dulu ayah ku kaya peri . Cakap jee mana nak pergi , mesti tauu punyaaa . Tapi itu dulu . Time takde jalan yang tinkat tingkatt , takde divider , takde jalan sampai enam lorong , takde trafik light yang banyak gila , takde Legoland , takde lorong pejalan kaki , takde lah sesemua tuu . Hahaha . Apa aku nyanyahh nieee ? Apakahh ?


Dan sekarang tengok jalan aku dah peningg  . Lagilahh tengok papan penunjuk arahh tuuu . Macam tak betul jee kalau tengok sekali .  Cett , salahkann papan tanda pulak . Padahal dalam pala hotak nie Zeroo kau nak kemana mana . Seriessss ! .


Dan nak dikatakan aku sesat lahh jugak dekat area Jb tuu . Padahal tempat sendirik . Kalau sesat dekat Terengganu ke ,  kedah ke , boleh lahhh nak tak  malu , tak malu kann ? Bayangkan lahh boleh nampak Jpo tuuu sampai tiiga kali . Apakahh ? Setiap kali nampak Jpo jee Family dah gegelakk . Sebab macam kebongokann kann . Ulang alik ulang alikk . Dia senanya tak lahh sesat tapi just bazir minyak kauu jelahh pusing sana pusing sini . Right ?


Wonderful gila aku tak tertidur dalam kereta tauu sebab dok sibuk tengok arahh . Gps Fone aku lagilahh hampehh . Fone tak seberapa so Gps dia macam ciputt jeee . Takat nak tau alamat boleh lahh . Hehe . After tuu je mak aku macam suruh sesevey lahh kan harga dia . Boleh tahan kemain kauu harga dia . Boleh beli fonnee . Aku rasa macam mahal sebab kitorang jarang kodd pakai . Maybe kalau pakai punn just takat sekali dua kali jeee . Kalau mak andam ke , pemandu bas ke , lori ke berbaloi baloi lahh jugak adaa satu .

Then aku sevey Jenama pulak . Jenama yang baguss mengikut orang orang kata  " Garmin " . Harga pun wowww . Satu lagi  " Papago " . Dia mampu lahh kau nak beli . Tak guna pun tak rugi . Bagi aku dia mahal sebab bukan untuk bagi bagi arah jee tapi boleh main game ,ada memory , dengar lagu semua . Itu semua tak penting kodd . Takkan dekat Fone kau asyik main Pou then nak sambung dekat Gps . Peh , pehh , memang kau nie memang tahap bosan lahhh . Hahaha .

 Aku hope ayah akuu tak batalkan niat dia nak beli nanti . Yelahh , aku nak beradu nanti senang . Biar Cik Gps yang cakap . Hahahah . Ha , okey lahh . Okeyy lahhh . Just aku nak cakap Johor Jerebu  nie macam mana nak pergi Legoland . Tiket bukan Julai nieee . Takkan aku nak pergi bulan puasa ? Tak nakkk . Tak nakk . Takkan nak burnt tiketnyaa ? Takkan nak nak pakai Mask ? aku tak sukaa . Rimass , panass  sesemua lahhh . Aku hope Gila jerebu mereda . #PrayForJohor . Sekiannn


Thanks For Readingg =)




Older post